Eesti keeles
In English
Eesti keeles
In English
Helista

Sisene iseteenindusse

  • Parool
  • ID-kaart
  • Mobiil-ID
  • Smart-ID
Tagasi
Mis on verifitseerimiskood?

Sellel kasutajakontol on seadistatud kaheastmeline autentimine.
Kaheastmelise autentimise verifitseerimiskoodi leiad oma kaheastmelise autentimise rakendusest.

Juhul kui mingil põhjusel pole võimalik enam verifitseerimiskoodi tekitada, palun pöörduda klienditoe poole.

Unustasid salasõna? Loe e-posti
Kuidas siduda oma kontoga ID-kaart?

Iseteeninduse konto ID-kaardiga sidumiseks tuleb kõigepealt kasutajanime ja parooliga iseteenindusse siseneda ning "Iseteeninduse konto" või "Domeeni konto" alt uus ID-kaardi kasutaja lisada.

Mobiil-ID kinnituskood:
Kontrolli, et näed mobiiltelefoni ekraanil täpselt sama numbrit. Seejärel sisesta Mobiil-ID PIN1 kood.
Kuidas siduda oma kontoga Mobiil-ID?

Iseteeninduse konto Mobiil-IDga sidumiseks tuleb kõigepealt kasutajanime ja parooliga iseteenindusse siseneda ning "Iseteeninduse konto" või "Domeeni konto" alt uus Mobiil-ID kasutaja lisada.

Smart-ID kinnituskood:
Kontrolli, et näed nutiseadme ekraanil täpselt sama numbrit. Seejärel sisesta Smart-ID PIN1 kood.
Kuidas siduda oma kontoga Smart-ID?

Iseteeninduse konto Smart-IDga sidumiseks tuleb kõigepealt kasutajanime ja parooliga iseteenindusse siseneda ning "Iseteeninduse konto" või "Domeeni konto" alt uus Smart-ID kasutaja lisada.

© 2025 Elkdata OÜ